Se olen siis minä :) Eilen olin Muuramessa valaa seuraamassa ja kummipojastani tuli lentosotamies <3 Kyllä oli kummitädillä vähän kosteat silmäkulmat. Aikoinaan kummipoikani syntymä oli kaikille yllätys, jopa hänen omille vanhemmilleen (jotka ovat minun kummejani ja Kuhan kummeja, meillä on niin pienet piirit). Äitinsä sai tietää olevansa raskaana vain 4 tuntia ennen synnytystä ja isälle tieto raskaudesta tuli vasta pojan synnyttyä. Kaikesta alkuhärdelleistä ja yllätyksestä huolimatta poika on ollut alusta asti vanhemmilleen (ja minulle) todella rakas.

Ennen kummipoikani syntymää olin asunut neljä kesää kummieni luona ja ollut heidän torimyyntibisneksessään kesätöissä, kun kummipoikani syntyi, niin sovimme, että minä jään kotiin poikaa kesäksi hoitamaan, että vanhemmat pääsee torille ja asuinkin sitten kolme kesää kummieni luona heidän poikaansa hoitaen. Nyt eilen sitten se pieni nyytti vannoi sotilasvalansa <3

Kummivanhempani (jotka ovat minulle kakkosvanhemmat) edelleen tekevät toribisnestä ja koskaan en ole päässyt lähtemään heidän luotansa tyhjin käsin; eilen sain mukaani 5 kg mansikoita, porkkanoita, sipuleita, siikliä ja omenoita :)

Kotimatkalla kävin "hyvästelemässä" mummolan ja nappaamassa itselleni muutamia tärkeitä muistoesineitä <3

Sieppaa.jpg