Minä ole REILUSTI alle 4-kymmpinen (onhan 40-vuotissyntymäpäiviini aikaa vielä useita kuukausia :D), kahden teinin yh-äiti, luonteeltani olen melko musta-valkoinen ihminen ja omaan voimakkaat mielipiteet ja yleensä myös kerron mielipiteeni kuuluvaan ääneen kysyttiinpä niitä tai ei. Tämän vuoksi tulen joskus loukanneeksi ihmisiä tahtomattani, pyydän kyllä anteeksi jos tajuan loukanneeni, aina en edes tajua sitä, miksi joku on minulle suuttunut.

Minulle on monesti sanottu, että olen luonnonlapsi ja aito ihminen, tämän oletan johtuvan suurimmaksi osaksi siitä, että olen vain niin perilaiska, etten jaksa teeskennellä ja esittää mitään :D Tämän vuoksi usein saan ihmisisssä voimakkaita reaktoita aikaan; minusta joko pidetään tai minua inhotaan, mutta harvoin tulee neutraaleja tuntemuksia. joskus toivoisin olevani enemmän "massaan sulautuva" ja tavallisempi, mutta minkäs tälle räväkälle luonteelle mahtaa; se vaan kuplii ja pulppuaa, niin hyvässä kuin pahassa. Minulla on myös monen mielestä kummallinen huumorintaju, tapanani on laskea leikkiä myös vakavista asioista, koska se on minun henkilökohtainen selviytymiskeinoni. Myös tämä jakaa kanssaeläjieni mielipiteitä; joidenkin mielestä olen tosi hauska, toiset vaan tuijottaa monttu levällään ja ihmettelee hirnumistani tai outoja, mukahauskoja kommenttejani.

Viime vuodet eloani ja oloani on varjostanut sairastelu, löytyy menierentautia, fibromyalgiaa, ärtyvän suolen oireyhtymää jne. lisäksi onnistuin töissä rikkomaan oikean olkapääni ikuisesti kipeäksi ja vaikka sitä jo kerran leikeltiinkin, niin lääkärit ovat todenneet, että "koeta pärjätä", oikea olkapää ja oikea käsi ovat pysyvästi kipeitä ja vajaavaisia. Nyt uusimpana juttuna lääkäri hokasi, että sokeriarvoni ja verenpaineeni ovat mitä sattuu ja olen niiden takia tarkkailussa. Valitukselta ja voivottelulta ei siis voida jatkossakaan välttyä. Nyt en kuitenkaan valita enempää vaan kirjoittelen sairastelustani sitten ihan oman postauksen jossain vaiheessa.

Rakastan luontoa ja eläimiä <3 Kotoa löytyy tällä hetkellä 3 koiraa, 3 kissaa, 4 seeprapeippoa ja hamsteri. Vuosien varrella minulla on ollut jos jonkinlaista elättiä kotona. Koirien kanssa käyn myös jonkin verran näyttelyissä ja pienimuotoisesti kasvatan koiria. Näistä myös tulossa myöhemmin omaa postausta. Aiemmin harrastin paljon myös käsitöitä, mutta se on jäänyt kokonaan käden rampautumisen myötä.

Harrastuksena voinen myös mainita Johanna Tukiaisen :) Olen siis näätä, kuulun netissä ihanaan pinkkiin yhteisöön ja Tuksun elämän ja edesottamusten seuraamisesta on tullut minulle tapa ja harrastus. Tämän vuoksi välillä elämääni kuuluun pinkin, glitterin ja glamourin ihannointi (kaikkea ei kannata aina sitten ottaa ihan tosissaan). Tämä Tuksu-harrastus tulee varmasti myös näkymään teksteissäNI runsaan possessiivisuffiksin käyttönä ja muina "tuksumaisina" ilmauksina, kaikki hassut sanat tai ilmaisut eivät siis ole kirjoitusvirheitä ;) Myös nimimerkkini ja blogini nimi ovat peräisin pinkiltä Tuksu palstalta.

Ensin ajattelin kirjoittaa tämän blogin täysin anonyyminä, mutta jo nyt huomaan, että olen päätynyt semianonyymille linjalle :) Jos joku minut siis tunnistaa, niin antaa mennä vaan :) Jokohan tässä olisi rittävän kattavasti kerrottu kummallisuuksistani?

Sieppaa.jpg